söndag 2 maj 2010


Står nu här och lagar lite mat till mej själv, Lite. Hmmmn nä blev VÄLDIGT mkt. Tänkte slänga ihop en sallad.. Massa gosaker... Tänkte såhär, gör jag sallad till kvällsmat så kan jag äta chips och dipp sen.. SMART VA ;)...Sweet sweet =)... gjorde en hel bunke med en massa nyttigheter! Sen igår var jag ju hemma vid kusinen min och grillad med bla syskon och kusiner. mkt trevligt. Blev ju så jäkla mätt med gick knappt att dricka. . . Sen efter det så blev det ju krogen. Munken! inte så roligt, konstigt folk ute..... Men men nu skall jag äta min mat, sen så är det ju en bra film ikväll med Good luck Chuck . Himla bra film tycker ja. . . . Sen så fick jag reda på med att dom skall filma till en film här vid mej nu i veckan, riktigt nice. jäkla massa folk skulle det tydligen vara på gården då... Får man ju se kändisar med :=) Sweet sweet... inte dåligt vad man bor bra ;) Nej nu måste jag byta kanal fort som *** tyckte jag hörde hans röst på teven... hihi.. hej hopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar