fredag 30 april 2010


Japp, då var kl halv sju och jag är vaken med tuppen. Nu skall jag nog äta lite frukost sen så skall jag vara snäll mot syster och följa med henne på friskis, alla har typ försökt fått med mej på det där i nått år. Men känner att det inte är min grej riktigt att stå där och hoppa inför en massa folk. Men som sagt får testa idag å se. . . Efter det så skall jaag se rygby skall försöka dra med mej rina på det. Sen efter det så skall vi hem till kusin helene och Grilla igen, grillade även igår kväll brissund jätte mysigt. . . Fick träffa melwin med, så underbar unge alltså, så himla glad! MEN iallafall skall hem till helene och grilla ikväll, älskar att grilla, så himla mysigt, så det lär nog bli med kusiner och syskon å så! SEN blir det nog utgång på det tror ja. . . Måste passa på nu innan det är sommar, för då lär man ju jobba jämt. . . NEJ nu skall jag sätta på lite musik så man blir lite taggad här på morgonkvisten ;)





*GO KVÄLL*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar