lördag 10 april 2010


Weeee då var det lördag. Dagen börjar som så att jag skulle igentligen följa med till friskis, men nej det hoppade jag. Inte min grej, kanske nästa gång! Nu sitter jag här och väntar på att systrarna skall blir klara med träningen så att vi kan åka och sola lite. INTE bra att sola men jag är verkligen den blekaste. Sist jag solade så brände jag mej rätt mycket, men få sola lite kortare den här gången. Ikväll så blir det PARTY skall hem till fröken mikaela dehlin. mkt trevligt. sen blir det vidare till krogen =) KLÄDER åååå vad skall man ha på sig ikväll. Alltid samma veva, men men hittar alltid något.. kanske skall ha nya skinjackan ;) men som sagt kanske blir för kalt :S.... jaja nej nu skall jag försöka hitta lite kläder sedan iväg för solning!! hittat ett par fräsiga leggjeans till kvällen!! Lets rock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar