fredag 16 april 2010


var det fredag igen. Sitter nu här vid köksbordet och väntar på att kusinen skall ringa för att sedan gå en sväng på stan.. Funderar på om jag kanske skall se på en bärbar datror kanske, hade ju varit bra att ha en som är lite större än den jag har nu. blir galen att skriva med den. så himla liten. Men vill ju ha en mobil med. riktigt svår det här. . . får tänka, vad använder jag mest. JO datorn. då får det nog bli en dator... Känner sig inte som den piggatse idag nä. somnade inte förens sen igår ;) . Så lär nog vara den tröttaste flickan idag . . Nej nu skall jag nog klä på mej lite kläder, kan ju inte gå naken på stan ;)


OJ, får inte glömma min dröm inatt.... jäklar, att jag bara kan drömma sånna drömmar, helt sjukt ju. . . MEN men varför inte :)



*#Du är så fin, och jag tycker om dej#*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar