torsdag 22 april 2010






Då var man vaken med tuppen. Vaknade av att stella låg med sitt huvud på min kudde! konstigt att en hund gillar att ha en kudde! Men, men hon är ju mer människa än en hund. . . Nej idag så börjar jag kl 13:00 till 20:15 Riktigt nice. Sen så måste jag ju ta bussen som går vid 21:00 blir perfekt de! Sen i morgon så är det ju begravning för mormor, huuu vill verkligen inte, men måste ju. känns nog bra efter! Det värsta är nog när man ser sina föräldara gråta och när musiken kommer... Snyft!! jaja blir nog bra. . . . . Sen så läste jag ett mail/sms nu som jag bara inte kan sluta attt kolla på, måste verkligen skärpa mej som mamma säger, det är svårt kan ja lova!! Kan ju inte gå och tänka på det hela tiden, måste, måste, måste! ! !




SEN ställde jag mej på vågen nu med och blev såååå himla glad. men som sagt, hittade en som var från stentiden så den visade sägert fel. Men hittade sen den nya, men batterierna var slut.... TYPISKT, men det var väl lika bra kanske! Har säker inte gått ner något.
Nej nu skall jag gå en sväng med Carro. . .




*Underbart Glad ,varma ,nervösa ,Stark.* Weeeeeeeeeeeeee!!

2 kommentarer:

  1. Kul läsning! måtte världen avskaffe battaria! kika in på min. http://fysvarpe.blogspot.com/

    SvaraRadera