lördag 8 maj 2010


Wow, säger jag bara.. helt slut efter ett pass på friskis. . . Ville igentligen inte, men sis tvingade mej som vanligt :P. .. men som sagt,känns riktigt bra efter..Tack säger ja . Nu sitter jag här och skall äta mat, pasta med bacon och en massa grönsaker. Hoppar pastan, bra gjort av mej va (Rina?). . . Ikväll så skall jag till väskinde. kusinen skall ha inflyttnings fest. . ÅÅÅååå det gillar jag det. Hon har en tvåa, å blir en massa folk få skulle ta med mej en stol själv..hahahaha, så brasselstolen får åka me,, Kanske blir munken efter ;) . . Får dra med mej mamma med =) Och sen så har jag ju världens bästa pojke med som ingen annan har :P Så himla Fiiiiiinnnnnn =) Gladaste flickan DET är jag de ;).. NEJ pojkar å flickor nu skall jag hoppa in i duschen eller snarare gå ;) för hoppa orkar jag nog inte,, jag är ju så lat :P :P :P


*.. - ..*- .. -*.. -..-*


¨ Gooooo kväll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar