lördag 15 maj 2010


Vilket väder det är i dag då. Sitter nu ute och solar lite.. måste vara minst 25 grader i solen, om inte mer,riktigt skönt. Igår så gjorde jag inte så mkt. Sebbe åkte med båten. tråkigt nog. borta tills söndag. Snyft. Sen så såg jag en film. med namnet (HACHIKO) riktigt sorlig.. grät som bara den. Var nog tur det att jag såg den själv =) Idag så skall jag bege mej hem till rina sen för att grilla en köttbit eller två. Pappa skall med komma dit, så det blir mkt trevligt. SEN får jag ju inte glömma. Har hittat en skinnjacka nu! One MQ. Helt okej. blir ju aldrig nöjd med vad jag köper. . Men 1400 spänn där då.. plus R . . . . . Nu vill jag bara ha mitt smink med. ID smiket. sen får jag nog hålla i pengarna lite ;) Nej nu skall ja nog laga lite mat. . . . Sen vill ja ju ha mitt vin med. är hemma vid jill. . . .Typiskt. skulle ha varit gott!



*Finast*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar