söndag 16 maj 2010


Jahaja då var det måndag i morgon! Riktigt nice, för jag älskar ju måndagar :/ Eller inte. I helgen har det inte hänt mkt nej. Det var nog den värsta helgen i mitt liv:P har nog aldrig varit så uttråkad som ja va. . . Puh. Förstår inte vad det är med kroppen min. Är bara så trött hela tiden. . Så trött på det. Skulle kanske behöva lite Mushrooms ;). .Hade nog gjort susen i kroppen! Sen så tog ja lite kort med, för jag hade så roligt ju, så Bosse bi på bild. riktigt trevlig prick, han var allt jag hade den kvällen, så han blev min vän! Nej nu skall jag åka hem och se hur han mår. Sitter hemma vid marlene och TomAS nu , Har ätit hamburgare med pomes. Satt sig direkt på magen min. Men i Morgon skall jag banne mej börja springa varje dag. . P18 spåret är ju rätt roligt kan ja tycka... Så Rina och Marlene i morgon kan vi väl springa Spåret??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar