fredag 12 februari 2010


NÖT, japp det är jag det.. Har nämligen sovit vid syster i natt, så är på skeppargatan 26.... Satt här och såg på tv, sen ringer jimmy ifrån ica och frågar om jag kan börja vid 12:00 i stället för 15:00.. jaja säger jag och lägger på luren. Han ringde kl 10:25.. så fort in på internet och kolla tabellen.. Japp går en buss 10:35.. Så hade alltså inte lång tid på mej... Det blev till att slänga på sig kläder, slippa bh å allt, såg verkligen ut som en rugguggla.. MEN när jag väl kommer till bussen och är glad at jag hann, så har ja ju bara 34kr i plånboken.. Linn lånade ju 50kr igår efter träningen.. Glömde ju det!!!!! aaaaaaaa typiskt... Så nu sitter jag hemma vid syster igen.. nästa buss går vid 13:25... inte nog med det.. Min väska gick sönder på vägen med.. vad händer härnäst? Typiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar