torsdag 11 februari 2010


Huuuuuuuuuuuuuuuuu känner mej tjockas i världens just nu...Tror jag har gått upp tre kilo, eller det måste jag ha gjort. magen bara väller ut för jeansen!!! nej hu om man kan känna sig smal någon gång, kan man få maginfluensan kanske!!!! Det är ju en bra star ;) eller halsfluss, då brukar jag gå ner lite,, Sitter hemma vid syster marlene nu, har sovit från och till medans hon har städat, kan inte förstå varför jag är så trött! NEJ på måndag börjar jag ;) såg att syrran kille åt några tabletter, som ökar fettförbänning och prestationsförmågan =) japp får ta och köpa dom.. Han gick iallafall ner med dom,,, Så nu skall det knapras!!!! kl går ju inte så fort heller märker jag, skall åka till hemse och träna snart,, skönt att svättas lite, då vet man iallafall att man har gjort något bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar