torsdag 4 februari 2010


HELP! Mmmm, hade ju inte varit fel och man blev frisk någon gång, står inte ut att bara ligga i soffan, vill ju träna! snacka om att jag blir raslös om jag inte tränar något.. känner mej som en flodhäst just nu! Kom och tänka på min dröm som jag hade igår, drömde om att jag och min kusin carro åkte bil, och den som körde bilen var Michael jackson!!haha mmm kan man tänka sig han körde! men iallafall vill skriva hela drömmen men det går bara inte.. kommer låta så konsigt pluss att jag inte kommer ihåg allt! Snacka om verklig dröm! när jag vaknade kändes det verkligen som att jag hade träffat honom! MEN NEJ! Dagen.......... Hmmmm ja vad skall man göra idag! inte mkt.. kollar på ellen DeGeneres show och Oprah så himla bra!! bara älskar ellen! skulle verkligen vilja träffa den människan! Nej nu börjar Ellen!!!! Bye bye!!
*XoXo*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar