fredag 12 februari 2010


*jajamesan har precis sett Glee, spelade in det i igår eftersom dom har ändrat tiden. Snyft... blir så himla glad varje gång jag ser det! låter som ett litet barn. men det är verkligen Såååååååå bra! så bra musik i med... SEN har jag ju ätit en massa idag med,,,jajamensan har ätit chips, choklad sen en semla och en massa mat.. En på jobbet bjöd mej på en semla, den satt som en smäck i kroppen min! Passar på att äta en massa nu innan måndagen, för då börjar jag! MÅSTE jag verkligen kan ju inte se ut som jag gör!! blir ju bara deppig.. gå ner 4-5 kilo skulle varit bra.... Sen går jag och funderar på en sak som jag vill göra... Mmmm,Men det är rätt mkt pengar som skall ut... MEN får se, kanske skall tänka lite mer igenom det förs!!! Morgondagen,, skall upp och jobba kl 08:00 i morgon till 15:00 sen är det ju match på söndag i hemse! YEEEHHH snacka om att jag är taggad, får se om jag kommer fram på isen,, Skall hem till en i laget och äta frulle innan matchen, det tycker jag är jätte bra att dom kommer på sånna saker!det är mina töjsa det,, Men jag får hoppa det blir rätt tidigt om man skall åka från Othem.... Så får äta i min ensamhet, är ju alla hjärtans dag med.. Hmmmm,, jaja får se om jag får något.. kanske kommer det något på posten!! Hmmm.,, nej nu skall jag nog gå till sängs!! Ciao *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar