onsdag 17 februari 2010


var man hemma... Har verkligen längtat till att komma hem idag eftersom det är hockey ikväll.. Me like.. Får hoppas att jag håller mej vaken.. kom och tänka på en sak. Såg en riktigt söt kille i affären idag, eller han har ju handlat där några gånger, och jag vet faktiskt vad han heter.. Men frågan är om han bor i närheten av slite!! lite smått spännande...kanske man skall kolla upp.. Han har ju den där blicken som jag bara ÄLSKAR. Sen ser han sådär hård ut. hmm låter konstigt. men som sagt, me like, bilden som jag har på bloggen var väldigt likt han ;)..... Jaja I ALLA FALL ringde till tjejen som jag nu skall hyra uthuset av.. får ev kolla på den på lördag.. Sen sa hon med att dom skall hyra ut i sommar, och det var hela juni. lite tråkigt kanske, Men känns rätt dumt att tacka nej till ett gårdshus i innerstan ändån. Det är ju i juli, agu som det mesta "händer".. Så det gör mej inte så mkt.. hoppas, hoppas att den är fin bara!! Nu skall jag ta mej något att äta.. inte den bästa tiden att äta på, MEN är ju Hungrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar