torsdag 16 december 2010

TEMA!!!!!!

Hello Hello.
Kom precis hem från syster i västerhejde. Kollat lite kläder inför helgens tema. Alla har hittat förutom jag. SOM vanligt gick en sväng på stan idag men tittade inte riktigt, får göra det i morgon!! Sebbe hittade kläder på mq som vanligt. Han med Guld koret. Skrytan ;) Blev en rutig skjorta, chinos och ett par hängsler blev ett mkt snygg resultat och en mkt snygg pojk ;) kommer jag inte kunna sluta titta på honom i helgen.. Men som sagt jag får springa i affärerna i morgon!! Sen blev det ju frissan idag med, nyfrissad åt allt till helgen! fast tyckte inte det blev sådan skillnad. Eller jag har typ inge hår kvar dock men det får gå. Växer ut får ja hoppas,,,, JOOOOOO har ju köpt ett nytt sovplagg kom ja ju på. Var väldigt fint. Sebbe fick välja ;) Rött med en liten rosett på!! Nej nu skall jag hoppa in i duschen sen på med nya sovplagget ;)
GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar