torsdag 2 december 2010







En taggatrauud en taggatraauuud det ä en tråd mää taggaaaa paaaauuuuuuu!!!







Haha den reklamen Alltså. Dom får gärna byta reklamen på bonde söker fru nu!!!! Såg Maria wern förut Somnade dock två gånger till den så fick starta om den. hihi , Tyckte det var riktigt bra faktiskt.Har dock missat förra eller om det har varit fler. Men på ons är det igen. Nu är det Leilas home delivery! Sitter i soffan och fryser som tusan. Skulle verkligen vilja ha min älskling här nu :( . Stella går runt och dricker vatten som vanligt, och Sacha ligger uppe och stampar på golvet. Kisse ligger vid mej och tar upp hela soffan. Hon har ju fått vinterpäls nu så hon ser ut som en riktig tjockis.hihi. Igår så var jag och sebbe och handlade lite julklappar och köpte julstjärnor till fönstrarna blev mkt bra. Så nu är det lite jul i lägenheten!! På lördag blir det kanske utgång med Ethel och allihop! Inflyttnings fest. Mkt roligt! Sen så måste ju baka lussebullar med och KOLA, kanske man skall göra i morgon =) fast det är ju farligt det där och ha i frysen. Man går ju bara och äter en massa. Blir till att fundera på det! Har ju gått upp i vikt nu igen. Blir ju tokig. Dags att skärpa sig! Jaja, längtar gör jag iallafall tills den 18, Då fyller mammas syster 60år Så då blir fest i fårösund med en massa folk. Skall bli så roligt, Skulle tydligen vara 50 tals tema! Himla roligt!!!!! Nej nu skall jag nog se Veckans Kanin kan va rätt roligt faktiskt OM erik är med vill säga..
Oooooooo Neeeeeeeeeeeeeeeeeej kom och tänka på min dröm som jag hade förut när jag slumrade till. Huuuuuu, tur att det bara var en dröm!!!! Aldrig mer igen!
(*Livet är underbart*)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar