onsdag 15 december 2010

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag är lycklig alltså. I ikväll blir det åka pulka efter bild med en massa folk. SEN i helgen skall man på 50 tals fest i fårösund. MÅSTE hitta något till mej och sebbe. Börjar närma sig nu! Känner att jag har inTE har någon större lust att köpa en klänning bara för det. Känns lite onödigt. Får hoppas att jag hittar något roligt, så svårt att hitta på något till sebbe bara :/ men det löser sig för ja hoppas. Nu skall jag hoppa in i durschen för tredje gången idag!! hahaha... Sen så kommer den finaste! gudd vad jag älskar den människan alltså. Så fina saker han säger till mej hela tiden gör mej så himla glad. LYCKA säger ja bara till mej som träffat denna människa!!!!!!! Många år till!!!!!!! Så jäkla GlADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar