lördag 7 augusti 2010


Snyft vilken film. . . Men bra var den. Var nog tur det att jag såg den själv =) men precis när tårarna kom så kom ju mr jonathan in genom ytterdörrn. haha typiskt. Men var inte ensam om att den var sorlig iallafall. Killar kan dom med eller vad säger du jonathan =) Iallafall idag har man varit å sett visby roma spela mot brynäs. Gick dock inge vidare för dom. Tror det blev 11-3 eller något till brynäs. Tss stackarna. Men som sagt dom var ju bättre. Tyckte roma inte hade något bra spel. . Ååååhhh snacka om att man spelar med i matchen när man kollar, Kroppen hänger med i spelet. Då har man inte åkt på länge då. Får se om jag hänger med på herrarnas träning i slite i morgon. . Bambi på hal is kan ja säga då!!!! MEN MEN sen så blev det pizza och denna film på bilden "Remember me"
I morgon kanske det blir fotbollsgolf, OM det nu blir sweet väder. Annars får det bli Bowling..
Nej nu hörrenniii nu skall jag försöka
fortsätta på min dröm som jag hade i morse. Stor risk. eller inte. Jäkla johanna som väckte mej precis när spänningen kom =)

Natti Natti!


*Happy*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar