onsdag 25 augusti 2010

Åhhhh sitter nu är på soffan som jag har gjort i två-tre dagar. Har ju fått halsfluss för 20 gången. Tänkte Hoppa Pencelin denna gång, får se om det försvinner av sig själv.Sen är det ju så himla roligt att skriva CV. Eller inte. Det är jag verkligen inte min grej, finns inget värre än att skriva om sig själv. Men som sagt nu kanske jag har skrivit färdigt. Får hoppas att det ser lite bra ut i alla fall. Snart kommer älskling hem och då skall jag bara slänga mej över denna karl. För fi feeen vad jag tycker om denna man. Så himla fiiinnn! Sen i morgon blir det Nyans. Klippa och färga. Så himla trött på mitt hår. Ser ju så tråkig ut!!!! Tror tiden var vid ett =) Typiskt mej. Glömmer alltid, Ringde till och med förut men har redan glömt det =) jaja är det tidigare så märker man väl och dom ringer. hihi.. SEN på lördag blir det först jobba 09:00- 16:00 sen blir det kräftskiva vid pernilla och johan, Skall bli MYCKET trevligt! Då skall sebbe få se vad Jäger är för något ;) Får se om man drar ner till parken. Är ju dock bara samma folk där.. hmm börjar bli less på det.
Bye bye
LÖÖÖÖV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar