tisdag 3 augusti 2010



Åhhh jag vill ha en hund. har jag kommit fram till! Men som sagt är ju bara inte att köpa en. Är ju mkt jobb med en som inte alla förstår som köper det. Men som sagt kollar på varende hund som går på stan, blir ju tokig. Vill ha, vill ha! Har sett en jätte fin bild på en grandis, men kan ej hitta den. Var svart, med bruna fläckar. Riktigt fin. Svart i ansiktet var den med. Åhhhhh. Men som sagt. Mkt jobb!!! Typiskt :( Nej var ett tag sen man skrev i bloggen sin. . . Vad har hänt då. Inte så mkt. Flytta hem till mamsen igen. Tror inte jag flyttar tillbaka. Var rätt mkt pengar för en etta. 4200:-. Men som sagt får se vad som händer vart man skall ta vägen ;) Sen huuuu vad jag har varit dålig på att träna. Galet dåligt. Nej får ta och börja snart igen. . dax att få bort magen. Springa springa. Syster är på om blodomloppet. Kanske kan vara något? Sprang ju vårruset på 28 något 5km. Måste ju slå det!!. NEJ nu skall fröken annika gå och lägga sig i sängen . DOCK SJÄLV! så himla lonley. Saknar min pojk. Men i morgon får ja träffa honom. Gud vad härligt det är att vara kär. Bland det bästa kan ja säga!!

Nattiiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar