tisdag 25 januari 2011

!HEJA HEJA!
Japp, Shila och jag väntar in handbollen ;)

Söta Tova trivdes i Gucci väskan. fint skall det vara!

Moa, ethel och Jag!


Äntligen så kom "blomman" Fram som ja fick av Sebbe. I love you!
sötnöt!



!Mina bästa väntar på jultomten!
























Bilderna kom först :/


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa på måndag eller tis börjar jag äntligen å jobba. Skall bli så jäkla skönt. 7-16 mån-fre. Ledig helger. kan ju inte bli bättre!!! Skall även få josse och matilda som arbetskamrater, mkt trevligt. . . . . just nu gör ja inte så mkt. väntar på att handbollen skall börja. Idag har jag äntligen målat klart köksbordet. Blev vitt, Mkt fint. Vill ha det så här gammalt, så skall slipa ner det lite. Sen måste vi ju ha nya stols dynor. vill ju ha lammskinn, det är ju så jäkla fint. Men väldigt dyrt, så får hitta på något annat fint!! Sen har jag satt upp hyllor i köket med kokböcker på, sen nya gardiner. Så nu får jag hoppas att det ser bra ut. Vårat fönster har ju varit trasigt några veckor nu. som tur är det u dubbelt fönster. Det på utsidan var trasigt. Men idag kom dom och lagade det. Dom kom vid 10:00. tog ut fönstert satt på en bräda sen åkte dom. Brädan blåste ju ner hela tiden. Så det var så jäkla kallt i lägenheten..Stod ju öppent bara blåste in!! Ödlan skall ju ha 30 grader. Men hon hade 18. INTE bra. Så sebbe klädde in terariumet med massa filtar! Sen kom dom igen vid typ två.. Fattar inte hur dom tänkte!! men men vi fick ett fönster till slut. 800 kr skall vi betala.. Tack tack sa vi och log. NOTTTT!!!! Nej nu skall jag se halv åtta hos mej sen är det ju HANDBOLL!!!!







En sak är säkert att
jag Älskar min mamma väldigt mkt. Så snäll och ställer upp för mej! bästa Mamma <3




Regnet kommer från nordöstra sidan. GO KVÄLL!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar