onsdag 29 september 2010






Ligger nu i sängen. Har precis lagat lite mat. Blev fläskfile med potatis och sås. Får hoppas det duger till killen min! För där har vi en som är duktig på att laga mat så får se om det smakar.


Idag har jag inte gjort så mycket. Orkar typ inte göra något, känns som att det är något som inte stämmer. Efter det som hände på båten i helgen så ringde jag "Lasarettet i Slite" LASARETTET?? som jag då sa till sebbe =) Men som då heter Vårdcentralen ;) Han börjar nog bli van med virriga mej. Iallafall ringde dit och fick en tid i morgon vid 09:55. förklarade lite för henne i tel vad det skulle kunna va. Som jag har tänkt så sa hon samma. Gallen. VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Gallen! Om det nu skulle vara den! Då måste jag ju operera mej! nej hu hopppas hoppas att det är något annat!!!!!!!!

Nej nu skall jag nog sova en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar