tisdag 16 mars 2010


jahaja, vaknade i morse av att solen sken in i melan gardinerna, som vanligt så vaknar jag tidigt. förstår inte varför jag inte kan sova längre. Men som sagt är kanske lika bra att gå upp i tid, så man inte sover bort hela dagen,. Bestämde mej igår kväll för att jag skulle gå ut och springa en sväng,så i morse kl 09:10 var jag på vägen,var bara att ta på sig spring skorna, sprang en sväng inför murarna! snacka om att det finns fina hus! ojojo säger ja bara, kunde inte sluta läsa på alla dörrar heller, alla har så konstiga efternamn. mycket konstigt var det tyckte ja! Nu sitter jag hemma på skeppargatan igen, har precis ringt till Soft och bokat tid på fredag för färga hårt ;) Nu väntar jag på att far skall komma hit för att sedan gå till borgen för att se (Änglavakt). Den har ju inte premiär förens den 18-19 tror ja, men pappas sambo fick tag i biljetter till förhandsvisning eller vad det nu heter. Syster är ju med i de, så skall bli spännade å se om man ser henne. Hon är iallafall med i trailern som går på tven nu! lite roligt.. Så får se om hon är med något med i filmen.... Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar