torsdag 21 januari 2010


AHHAAA nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på "If We Ever Meet Again [Timbaland feat. Katy Perry] " rätt bra faktiskt!! Dagen,,,,har inte gjort mkt nej, kom hem med bussen, varit hemma vid syster! varit där sen mån-tis kanske!! Sitter här och fundarar vad jag skall göra med livet mitt, kan ju inte jobba på ica resten av livet, måste ju testa annat! Men finns inte mkt jobb här på Öjn, vill ju inte flytta heller, trivs ju så bra här!! inte för att jag har sökt någon annat MEN =) Får ta tag och göra det kanske,,, OM jag nu får lägenheten i stan! Håller verkligen tummarna för det! hade varit kanon bra!!En liten bit närmare hemse kanske för träning!!!! funderar även på vad som händer i helgen, kanske skulle vara lagfest,, Inte fy skamm, händere typ aldrig!!! Får se vad som händer, har kanske planerat annat.,,

kolla igenom lite bilder från sommaren 2009,.Hittade även denna bild på mej och patrik som togs av någon på ingvigningen i slite ishall! när vi PRATAR!!!! Festade loss med tv laget den kvällen, haha fi f*n vad roligt vid hade det johanna;) Sen så kom dom ju ner igen någon vecka igen,, haha,, glömmer jag aldrig!! längtar tills nästa Sommar :) NEJ, om jag skall ta min kropp och träna lite innan jobbet kanske!!


(?*#Hoppas# Kan man ju alltid göra*?)

*XoXo*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar