fredag 11 december 2009




FREDAG. japp, då var det fredag igen, snacka om att veckorna går fort alltså. Sitter nu hemma vad far min, skall snart springa en sväng tänkte jag. Men får se om jag kommer någon stans, har blivit förkyld dock! Skall även jobba idag med, börjar kl halv tre till åtta! SOM vanligt. Får stänga alla fredagar typ!! I Morgon bär det åt till fastlandet igen, skall spela mot Gnesta. Brukar annars åka söndagar men vi skall hitta på en massa skoj med laget! Skulle tydligen gå på Cosmonova, sen kolla hockey match, Sen hörde jag något om att lussa!! Brrrr!!! inte min grej. Men men får ställa upp för laget! SEN skall vi bo på Hotell ( Scandic) tror ja det blir. Brukar vara det ialafall! helt okej!! Nej om jag skall ta mina ben och springa en sväng kanske!!!
*Speciell på ett bra sätt*
*XoXo*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar